Dietetic zone

Dietetic ZONE            ul. Wrocławska 53F            30-011 Kraków

  1. W przypadku stwierdzenia wadliwości usługi świadczonej przez Dietetyka Klient może rozpocząć postępowanie reklamacyjne.
  2. Reklamacje dotyczące zamówionych usług mogą być składane:
    1. drogą mailową na adres media@dieteticzone.pl
    2. drogą pocztową na adres Dietetyka.
  3. Klient w reklamacji powinien wskazać:
    1. swoje imię i nazwisko (tj. imię i nazwisko osoby dokonującej zakupu),
    2. dane pozwalające zidentyfikować transakcję (numer faktury, datę faktury, datę płatności),
    3. adres e-mail na który został wysłany gotowy produkt,
    4. przedmiot reklamacji oraz jej przyczynę,
    5. dane kontaktowe (adres do korespondencji, adres e-mail) umożliwiające skontaktowanie się z Klientem po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Jeżeli dane podane przez Klienta nie są wystarczające do rozpatrzenia reklamacji przez Dietetyka, Dietetyk skontaktuje się z Klientem w celu uzupełnienia zaistniałych braków reklamacji.
  5. Termin rozpatrzenia reklamacji zgłoszonej przez Klienta wynosi 14 dni od momentu jej zgłoszenia. Jeżeli Klient zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Dietetyk nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.
  6. O decyzji w sprawie wniesionej reklamacji Klient zostanie powiadomiony drogą mailową lub drogą pocztową na wskazany przez niego adres.